pátek 1. srpna 2014

I LOVE SUMMER TAG

Jak jsem zmiňovala v minulém tagu, tak léto nepatří mezi moje oblíbené období.
Bytostně nesnáším, když jedete v naprostém parnu v autobuse, kde je ještě o 30°C víc než venku a  všude kolem Vás jsou upocení, smradlaví, tlustí a nechutní lidi:/
Dalším důvodem, proč si nelibiji v létě je ten fakt, že již po 10 minutách na sluníčku jsme spálená a následně to neméně 4 dny neskutečně bolí...
Důvodů by se našlo mnohem víc, al tím vás nebudu zatěžovat a zdržovat :)

A raději se vrhneme na TAG!!!
1) Oblíbený brozner?
Na koturování je můj oblíbenec bronzrující pudr od NYC. Je tokrásný matný bronzer, v odstínu 720A Sunny,ketrý se hodí k jemně opálené pleti...

V létě je pro mě, ale absolutní jedníčka pudr se šimerem od essence v odstínu 01 ibiza sun. Tento odstín je vhodný pro blondýny a lze krásne použít na oči, tvář i tělo. Já ho nejčastěji používám na tváře, místo tvářenky a myslím že to udělá krásný opaléný dojem. Z důvodu, že je se šimerem bych ho neporučila na konturování. Nevím zda je ještě k dostání (zakoupila jsem ho ve slevě minulý rok), ale myslím že essence má velice podobný bronzer jen v jiném "vzoru.
(A ještě něco: bronzer nádherně voní po skořici a kakau :3)
 
2) Oblíbené letní pítí?
Na osvěžení je podle mě nejlepší voda s citrónem, mátou a ledem... a nebo jákekoliv domácí limonády...
3) Oblíbený produkt na rty?
V létě dávám přednost svěžesti a hydraci, před vysušující barvou...
A proto u mě vedou jemně zabarvené, hyratační balzámy na rty - Baby lips (maybelline) a Love lips (dermacol).
(Babylips jsme si koupila, když jsme byla ve Francii se školou, a mám všechny, kromě mintového- ten byl poslední a má ho kamarádka :(...a v ČR stále nejsou k sehnání...
Love lips mám pouze jeden a to odstín 03 amore)

4) Bazén nebo pláž?
Za mě určitě bazén a moře. Jak jsme již říkala, vůbec se nemůžu opalovat a proto na pláži vydržím max. 15 minut a poté si musím jít hned zaplavat, abych se osvěžila...

5) Letní přípravek na vlasy?
Ten vám bohužel nemůžu ještě ukázat, ale objednala jsme si křídy na vlasy a myslím si, že to bude silný kandidát...
U moře jsme si, ale oblíbila tento sprej pro usnadnění rozčesávání od avonu,jelikož (každý to zná)
po každodením umývání vlasů, soli z moře jsou vlasy zkrátka neustále zacuchané...
6) Opálení od sluníčka nebo falešné / umělé opálení?
Já nepreferuji žádné, a to hned z více důvodů:
1. Moje kůže se neopaluje dobře, a hned se spálí-
2. V dnešní době, kdy ozonová vrstva mizí, je to velice nebezpečné pro vaše zdraví.
3. Když mám opálený obličej, tak se mi to nelíbí jelikož mám velice světlé vlasy a vypadá to divně.
4. Samoopálováky, podle mě nedělají pěkný dojem...
7) Oblíbený lak na nehty?
Miluji laky od rimmelu Rita ora (článek zde:http://beautybylu.blogspot.cz/2014/07/white-hot-love-breakfast-in-bed-lak-na.html )
Další oblíbenou barvou je neonový lak od dermacolu v odstínu: 16 neon smile.
8) Oblíbený voděodolný produkt?
Nemám. Většinou se k moři či do bazénu nemaluji. A pokud ano, tak pouze řasenku a tu bych nepovažovala za oblíbený produkt...
9) Plány na léto?
Byla jsme v chorvatsku u moře a na začátku června jsem byla se školou ve Francii a tím, jsem si dovolené "vyčerpala" a teď budu odpočívat doma či s přáteli :)

Doufám že se vám článek líbíl.
Do kometářů si můžete vybrat jednu otázku a odpovědět na ní :)

XoXo Lou

1 komentář: