pátek 1. srpna 2014

I LOVE SUMMER TAG

Jak jsem zmiňovala v minulém tagu, tak léto nepatří mezi moje oblíbené období.
Bytostně nesnáším, když jedete v naprostém parnu v autobuse, kde je ještě o 30°C víc než venku a  všude kolem Vás jsou upocení, smradlaví, tlustí a nechutní lidi:/
Dalším důvodem, proč si nelibiji v létě je ten fakt, že již po 10 minutách na sluníčku jsme spálená a následně to neméně 4 dny neskutečně bolí...
Důvodů by se našlo mnohem víc, al tím vás nebudu zatěžovat a zdržovat :)

A raději se vrhneme na TAG!!!
1) Oblíbený brozner?
Na koturování je můj oblíbenec bronzrující pudr od NYC. Je tokrásný matný bronzer, v odstínu 720A Sunny,ketrý se hodí k jemně opálené pleti...

V létě je pro mě, ale absolutní jedníčka pudr se šimerem od essence v odstínu 01 ibiza sun. Tento odstín je vhodný pro blondýny a lze krásne použít na oči, tvář i tělo. Já ho nejčastěji používám na tváře, místo tvářenky a myslím že to udělá krásný opaléný dojem. Z důvodu, že je se šimerem bych ho neporučila na konturování. Nevím zda je ještě k dostání (zakoupila jsem ho ve slevě minulý rok), ale myslím že essence má velice podobný bronzer jen v jiném "vzoru.
(A ještě něco: bronzer nádherně voní po skořici a kakau :3)
 
2) Oblíbené letní pítí?
Na osvěžení je podle mě nejlepší voda s citrónem, mátou a ledem... a nebo jákekoliv domácí limonády...
3) Oblíbený produkt na rty?
V létě dávám přednost svěžesti a hydraci, před vysušující barvou...
A proto u mě vedou jemně zabarvené, hyratační balzámy na rty - Baby lips (maybelline) a Love lips (dermacol).
(Babylips jsme si koupila, když jsme byla ve Francii se školou, a mám všechny, kromě mintového- ten byl poslední a má ho kamarádka :(...a v ČR stále nejsou k sehnání...
Love lips mám pouze jeden a to odstín 03 amore)

4) Bazén nebo pláž?
Za mě určitě bazén a moře. Jak jsme již říkala, vůbec se nemůžu opalovat a proto na pláži vydržím max. 15 minut a poté si musím jít hned zaplavat, abych se osvěžila...

5) Letní přípravek na vlasy?
Ten vám bohužel nemůžu ještě ukázat, ale objednala jsme si křídy na vlasy a myslím si, že to bude silný kandidát...
U moře jsme si, ale oblíbila tento sprej pro usnadnění rozčesávání od avonu,jelikož (každý to zná)
po každodením umývání vlasů, soli z moře jsou vlasy zkrátka neustále zacuchané...
6) Opálení od sluníčka nebo falešné / umělé opálení?
Já nepreferuji žádné, a to hned z více důvodů:
1. Moje kůže se neopaluje dobře, a hned se spálí-
2. V dnešní době, kdy ozonová vrstva mizí, je to velice nebezpečné pro vaše zdraví.
3. Když mám opálený obličej, tak se mi to nelíbí jelikož mám velice světlé vlasy a vypadá to divně.
4. Samoopálováky, podle mě nedělají pěkný dojem...
7) Oblíbený lak na nehty?
Miluji laky od rimmelu Rita ora (článek zde:http://beautybylu.blogspot.cz/2014/07/white-hot-love-breakfast-in-bed-lak-na.html )
Další oblíbenou barvou je neonový lak od dermacolu v odstínu: 16 neon smile.
8) Oblíbený voděodolný produkt?
Nemám. Většinou se k moři či do bazénu nemaluji. A pokud ano, tak pouze řasenku a tu bych nepovažovala za oblíbený produkt...
9) Plány na léto?
Byla jsme v chorvatsku u moře a na začátku června jsem byla se školou ve Francii a tím, jsem si dovolené "vyčerpala" a teď budu odpočívat doma či s přáteli :)

Doufám že se vám článek líbíl.
Do kometářů si můžete vybrat jednu otázku a odpovědět na ní :)

XoXo Lou

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se také už nemohla dočkat, až bude léto. Zatím to ale víc připomíná ošklivé jaro, nebo podzim. Doufám, že bude alespoň pěkný srpen, jinak to nebude stát za nic. Na zahradě máme bazén, ve kterém se nikdo nekoupe a doma klimatizaci , kterou jsme letos také ještě ani jednou nezapnuli.

    OdpovědětVymazat