neděle 27. července 2014

"THE FALSIES" - Z prvu rozpačitá poté okouzlena?

Ahoj,
dnešní článek bude takové malé pokračování článku o "ROCKETCE a velkém zklamání" (článek zde: http://beautybylu.blogspot.cz/2014/04/rocketka-jsem-jedina-koho-nenadchla.html).
Dnes je to, ale pravý opak...NAPROSTÉ okouzlení další řasenkou od značky Maybelline New York...


Maybelline New York - the FALSIES VOLUM'EXPRESS mascara...


Nejdříve něco obecně k řasence samotné:

Jak jsme již řekla je to řasenka od kosmetické značky Maybelline New York, která je k dostání ve většině drogérií.

Řasenka má "přirodní" kartáček středně velký. Kartáček je ve tvaru lžíce, tedy prohnutý a štětinky jsou pouze na bocích a zezvrchu a zespod je plochý. (pokud to dává smysl :D )

Řasenka slibuje: o 300% viditelnější řasy "od kraje ke kraji", oddělené, plnější řasy v mezerách z libovolného úhlu.
Unikátní pružný kartáček pomáhá zvednout a oddělit řasy a poskytnout tak vzhled o 300%  viditelnějších řas.

Je k dostání i ve voděoolné verzi.

Průměrná cena řasenky je okolo 200 - 250 Kč. Ale často se objevuje ve slevě. A lze ji sehnat okolo 150Kč.

Pohled na kartáček ze strany

Pohled na kartáček zezvrchu
A teď už k mému názoru...

Obal se mi velice líbí. Má klasický tvar jako všechny řasenky od Maybelli NY a kombinace barev je velice pěkná.

Když jsem si řasenku prohlížela v obchodě, kartáček se mi zdál velice zlváštní a nepůsobil tak že by dělal pěkné řasy...
Řasenka na mě, ale křičela z regálu: "Kup jsi mě"...
A tak se i stalo :D

Hned po prvním použití mě zcela okouzlila a zamilovala jsem si ji!!!


Řasy nádharně rozdělí, zahustí a nadzvedne.
Prodlužovat řasy nepotřebuju protoze je mám dlouhé dostatečně.

Velký problém u většiny řasenek, ale mám s výdrží a rozmazáváním pod oči.
"THE FALSIES" je první řasenka, která se mi vůbec nerozmazává pod oči. (vyzkoušela jsem téměř 15 řasenek)
Vydržela dokonce i 3 hodinový spánek. (když jsem měla migrénu)
Tento fakrtor je pro mě hodně důležitý.


To že se nerozmazává byl poslední krůček k tomu abych si řasenku zamilovala...

Určitě mi dolů napište jestli s ní máte zkušenosti a jestli vám vyhovuje nebo ne...
A pokud máte podobý problém jako já, že se vám většina řasenek rozmazává pod oči a máte nějaký tip, určitě se s námi podělte :)

XoXo LOU







Žádné komentáře:

Okomentovat