úterý 15. dubna 2014

Spring has sprung TAG

Jelikož je jaro moje nejoblíbenější roční období. Každý mileje buďto léto nebo zimu, ale pro mě je nejlepší jaro. Já totoiž nemám ráda úplnou zimu ani hrozný vedro jaké je v létě. 
A tak tady pro Vás mám tenhle jarní tag.

1. Na jaký jarní trend se nejvíce těšíš?

Já miluju pastelové barvy, krásné nude, světle žluté a pastelově růžové jsou, prostě moje barvy... Ať už na nehtech, líčení nebo oblečení.
A taky nemůžu zapomenout na květinkové korunky.

2. Co je tvůj oblíbený kousek obliečení na jaro?

Tak pro mě je to asi můj světle béžový kabát se čtyřmi knoflíky. Je prostě perfektní na toto počasí...

3.Co deláš během jarních prázdnin?

Většinou se snažím odpočívat od školy, chodit ráno běhat, protože přes školu to většinou nestíhám. Také nakupuju a trávím čas s přáteli.

4. Jaké je tam kde žiješ počasí během jara?

U nás je typické aprílové počasí, chvíli prší a jindy zase svítí sluníčko. Já tohle počasí, ale miluju. Sluníčko již hřeje a můžeš nachytat první bronz.

5.Jaká je tvá oblíbená jarní barva na rtech?

Já větinou volím jemnou nude nebo přirozenou růžovou.

6. Oblíbený lak na nehty?

V této kategorii vyhrál asi Lak na nehty od avonu v odstínu NAKED TRUTH. Je to nádherná nude barva. A za sebe mohu říct, že podle mě jsou avon laky na nehty velice kvalitní. 

7.Oblíbená jarní barva?

Určitě pasteová růžová.

8.Oblíbené starbucks pití během léta?

Já do starbucks bohužel nechodím...

9. Přidáváš jarní barvy do svého jarního líčení?

Většinou ne, protože ráno když spěchám do školy nemám čas na vytváření něčeho složitého. Takže většinou šáhnu jen po linkách a řasence, nějaká jemná barva na rty. Dodám tvářím trochu barvy tvářenkou. Ale nic převratného...

10. Z čeho si nejvíc nadšená na jaře 2014?

Nevím jeslti berete květen jestě jako jaro, ale nejvíc se těším na cetu do Belgie a Francie na konci května. Budeme tam 10 dní...juhůůůůů

XoXo LOU

Ps: Otázky jsem překláda z angličtiny, tak prosím omluvte jestli jsou někdy věty krkolomné. 

Žádné komentáře:

Okomentovat