neděle 20. dubna 2014

"Rocketka" - jsem jediná koho nenadchla!?

Ahoj, 


dneska to bude prozměnu recenze na jednu z nejvíce blogersky nejprofláknutěších řasenek.
Maybelline New York tThe ROCKET VOLUM'EXPRESS. 




Nejdříve něco obecně k řasence samotné.

Je to tedy řasenka od kosmetické značky Maybelline New York, která je k dostání ve většině drogérií. 

Řasenka má umělý kartáček středně velký. Kartáček je tlustý s krátkými štětinami mírně kónického tvaru. 

Slibuje maximální objem za nejkratší možný čas (odtud název Rocket volum'express = objem v raketově rychlém času).

Řasenka slibuje 8x větší objem řas, oddělené a hladké.

Průměrná cena řasenky je okolo 200 - 250 Kč. Ale poněkud často se objevuje ve slevě.




A teď již k mému názoru...

Obal je velice atraktivní a kombinace modré barvy a růžové upoutá na první pohled snad každého

Tvar kartáčku je zajímavý. Štětinky jsou poněkud krátké, ale to způsobuje velká vrsva "řasenkové náplně" na kartáčku, která stěžuje manipulaci při líčení. Velká vrsva řasenky na kartáčku zbůsobuje jemné slepování řas a pokud se pokusíte rozdělit řasy dalším přejíždění řas kartáčkem, vše se ještě zhorší...

Řasenka je na můj vkus až moc vlhká a ani při téměř dvouměsíčním používání nezačala vysychat. Já osobně mám řadši řasenky suchší, protože většinou neslepují tolik řasy. 




Já ji v této době používám jen na nanesení řasenky na řasy a poté rozčesu řasy mojí oblíbenou řasenkou Avon SUPER SHOCK MAX, která mi už vyschla, ale má skvělý kartáček...


Vím, že si všichni tuto řasenku chválí, ale pro mě prostě není a už bych si ji znovu nekoupila...

Neříkám že je nejhorši, ale není ani nejlepší.

Určitě mi dolů napište jestli s ní máte zkušenosti a jestli vám vyhovuje nebo to máte podobně jako já...


XoXo Lou

Žádné komentáře:

Okomentovat