středa 1. ledna 2014

Wishlist January 2014

Ahoj, dneska tady pro Vás mám můj wishlist na měsíc leden.
Doufám, že se mi povede dodržet koupit si jen to co bude tady napsané a maximálně nějaké drobnosti, které tady nejsou.
Tenhle wishlist bude platit asi na více měsíců a některé produkty si nekoupí hned, ale jsou to věc které bych chtěla vyzkoušet. takse vrhnem na to co říkáta? :D

Jako první bych chtěla štětec na tvářenku od ebelin, určitě ho všichni znáte, nemohla jsem najít žádnou futku a já ho ještě nemám tak jsem ho nemohla vyfotit. Dlouho jsem scháněla nějaký dobrý štětec na tvářenku a tenhle je prý dobrý :) A hlavně není drahý takže mě asi stačit bude, nepoužívám tvářenku denně ta na obasné použití snad postačí.

Další věc, kterou si v tomto měsíci nepíš kupovat nebudu, ale potřebovala bych je nějaký kvalitní blending štětec. Mám ten od essence a je celkem fajn ale potřebovala bych lepší. Se stínama jsem začala teprv nedávno takže mi doteť essence stačil. Určitě mi napiště jestli máte nějaké dobré tipy :)

Dále bych potřebovala tužku na rty od essence, zkouším teď nějaké jejich nové rtěnky ty dlouhotrvající a chtěla bych je vyskoušet s tužkou a tak bych chtěa odzkoušet tuto od essence. Nevím ještě jaký odstín, ale bude jich nejpíš víc :)


zdroj:http://www.essence.eu/cz/

Potřebovala bych taky nový pudr, teď používám Stay matt od maybelline, ale je na mě trochu tmavý, protože jsem si ho kupovala někdy v září. Asi si budu chtít koupit pudr od NYC. 
Ano vím je toho celkem málo, ale byli Vánoce tak mám skoro všechno co jsem potřebovala. BUdu si kupovat jestě nějaký šampón a kondicionér a masku na vlasy, ale to jsem si ještě nevbrala.
A ještě si budu nejspíš objednávat nějaké věci z avonu, ale ještě nevím co přesně, tak potom třeba napíšu článek o objednávce od avonu.

Určitě mi napište co si chcete teď někdy koupit a něaké ty tipy na blending štětce :)

XoXo LOU

Žádné komentáře:

Okomentovat