čtvrtek 2. ledna 2014

NEW YEAR RESOLUTIONS 2.část

Dneska tady pro Vás mám pokračování včerejšího článku :)

Další předsevzetí se týká nehtů.

Mám štěstí v tom že mé nehty i když je mám uplně ostříháné tak že vůbec nepřesahujou můj prst vypadají hodně dlouze a mají pěkný tvar, proto nepotřebuji nalepovají, nebo gelové, ale i přes to že si je stříhám tak aby přesahovaly okraj prstu maximálně o 2mm tak se mi celkem dvojí, používám na něj nějaký ochraný lak od miss sporty ale pokud si neht nepřelakuju ještě nějakým jiným lakem dvojí se mi. A tak si chci koupit nejaký kvaliní pečující lak, třeba i z lékárny.
A taky docela často nechávám nalakované nehty dlouho a lak je potom už celý oprýskaný, oloupaný, nehty mi už odrůstají...
Takže mít vždy pěkně nalakované nehty a pečovat o ně :)

A asi poslední  je ohledně pitného režimu a rtů, tyto věci spolu totiž dost souvisí.

Celkem hodně trpím na suché a popraskané rty a když jsem se bavila s jednou kosmetičkou od mary kay, kde jsme si kupovala peeling na rty a balzám na rty, což můžu mimochodem jenom doporučit, protože to vážne skvěle funguje, je ot sice drahší záležitost, ale pokud máte taky popraskané a suché rty jako já tak vám to hodně pomůže (asi udělám článek zvlášť o tomto zázraku) No když jsem se teda bavila s tou kosmetičkou tak říkala že je mám tak suché taky kvůli toho, že málo piju, chcu teda vypít deně aspoň 2 litry ze začátku potom budu chtít vypít ještě víc...

A ještě jenom takový dodatek :D  Chtěla bych teda vést tenhle blog a nevzdát to protože vím že začátky budou hodně těžké a nevím jak dlouho tyto "začátky" budou trvat možná i rok nebo dva tak mi držte palce ať to vládnu :)

Tak to je všechno držte mi palce ať to dodržím a určitě mi napište jaké další články byste chtěli a jaké jste si dali předsevzetí Vy :)

XoXo LOU


Žádné komentáře:

Okomentovat