středa 1. ledna 2014

NEW YEAR RESOLUTIONS 1.část

Nevěděla sjem aký první článek napsat až mě napadlo, že když je 1.1.2014 tak vám můžu napsat nějaké předsevzetí které chci dodržovat a když je napíšu sem tak je snad dodržím :)

Nebudu si nalhávat, že chcu zhubnout, že budu jíst zdravě, že budu pravidelně cvičit ... a další předsevzetí tomuto podobné, vím že to bych asi nesplinila a tak tady dám jenom ty, které jsou pro mě  důležité, ale hlavně splnitelné :)

Jako první začnu s péčí o pleť.
Nevím jak to máte Vy, ale mám doma spoustu masek, peelingů, krémů, pleťových vod, čistících gelů a dalších takovýchto patlátek na obličej, ale nepožívám je tak pravidelně jak by se mělo a některé jsem nepoužila už snad věčnost :D Takže těkda pracuju na takovém rozpisu týdne, kde si napíšu co jaký den v týdnu použiju ještě to nemám hotové tak až to budu mít dám Vám to sem.
Hlavně ho chci dodržovat, kvůli tomu abych si každý den udělala takovou relaxační chvilku kdy budu pečovat o své tělo, protože poslední dobou se hodně učím, chodím spát pozdě, koupu se až někdy v deset večer, takže u mě žádná teplá vana s pěnou neexistuje, vždycky se jenom rychle osprchuju a to je všechno.

Další a pro mě asi ještě důlžitější je péče o vlasy.
Teďka o svoje vlasy nepečuju snad vůbec, jen si je umyju šamponem, nepoužívám žádný kondicionér ani masku, většinou jdu spát s mokrou hlavou, což je pro vlasy uplně strašné já to vím, ale jak už jsem psala často se chodím koupat až pozdě večer a hned potom už jdu spát, ale nechuc si je ani fénovat protože to taky pro vlasy není zrovna nejlepší. A potom je ráno ještě dorazím žehlením, ale před ním si je teda postříkám takovou vodou pro ochranu vlasů pře teplem(to je asi jediná péče kromě umytí, kterou vlasům věnuju) Já vím moje vlasy musí být úplně mrtvé. Ale na moji obranu musím říct, že mám důvod proč jsem o ně nikdy nepečovala. Důvodem je, že jsem nikdy neměla problém s rozčesáváním, moje vlas rostou celkem rychle, nelámou se mi, nemám rozstřepené konečky a i moje kadeřnice říkám že mám vlasy zdravé a husté.
Ale chtěla bych o ně teď pečovat víc a péči o vlasy taky zahrnu do toho svého programu :)

Jak se na to tak dívám tak tenhle post je už hodně dlouhej ale mám ještě víc předsevzetí nebo změn, které chcu udělat. Tak ty ám tady dám třeba zítra, dneska už by to asi stačilo :)

XoXo LOU

Žádné komentáře:

Okomentovat